Shijiazhuang zhongya candela automatica tealight candela pruduzzione linea

Shijiazhuang zhongya candle Co,.Ltd. un fabricatore di candele in a cità di Shijiazhuang, a pruvincia di Hebei in Cina, furnisce a maiò parte di i paesi per diverse candele di cera di paraffina.Stick candle, candela fluted à u mercatu africanu.I paesi di u Mediu Oriente, è certi paesi europei è a fabbrica di candele di zhongya producianu candele da 2000 anni è esporà à l'oltremare.Avemu assai megliu pruduzzione è cumpetenze elevate in l'esportazione di candele.

2021 annu.fabbrica di candele zhongya in Cina, cumprà una nova macchina di linea di produzzione automatica più grande.Per pruducia candela tealight è candele di vetru. Hè ancu fattu di cera di paraffina cù una bona qualità.Ma i candele prima si scioglienu, micca pressatu direttamente da u materiale di cera.Allora u culore di candele serà più pura è più liscia, cum'è u latte.
Tealight di cera di paraffina bianca a dimensione principale hà 8g/c 9g /pc 10g/pc 11g /pc 12g/pc 13g 14g 23g/pc cù un tempu di combustione differente 1.5hours -23hours candele.Polybag cù un disignu più prezzu, ma una scatula stampata cù un disignu di culore più bella è mantene e candele bè, pare un bellu rigalu.

Zhongya (1)

Zhongya (2)

A nostra linea di produttu automaticu stessu tempu è travagliadori, allora riduce qualchì costu.Ma a spedizione di candele più rapidamente chè prima, questu hè a maiò parte di u vantaghju di a candela di zhongya, per a pruduzzione di candela tealight hè fatta da pressatu da cera.Pudemu furnisce diversi culori, pesu è tempu di combustione per u targer di candela.

U Cliente pò ancu dumandà una candela di dimensione di destinazione, candele di vetru.A forma di vetru è u culore di candela intersted.Pruduremu cum'è u disignu di u cliente.

Benvenuti à visità u nostru situ web di candele, sceglite e vostre candele, velas, o per piacè esse liberi di cuntattate cun mè, vi presentà e candele populari è più vendute in u vostru mercatu.
Shijiazhuang zhongya candle Co,.Ltd. modu di cuntattu:
zhongya@zycandle.com
008615081129555

Zhongya (3)


Tempu di post: May-09-2022