Candele, un strumentu d'illuminazione di ogni ghjornu, principarmenti fatti di paraffina, in i tempi antichi, generalmente fatti da grassu animali. Pò brusgià per dà luce. Inoltre, i candele sò usati per una larga gamma di scopi: in feste d'anniversariu, festivals religiosi, dolu di gruppu, è matrimonii è funerali. In l'opere literarie è artistiche, i candele anu u significatu simbolicu di sacrifiziu è di dedicazione.
In i tempi muderni, si crede in generale chì i candele sò urigginati da torches di i tempi primitivi. e persone primitive dipintavanu grassu o cera nantu à scorcia o chips di legnu è li legavanu inseme per fà torche per l'illuminazione. Hè ancu dettu chì in i tempi pre-Qin è l'antichi, certi persone anu attaccatu l'armoise è a canna in un mazzulu, è poi immersu in un pocu d'oliu è l'allumavanu per l'illuminazione. In seguitu, qualcunu hà impannillatu una canna cavuta cù un tela è l'hà pienu di cera d'api per accendelu.
A materia prima principale di candele hè a paraffina (C₂₅H₅₂), chì hè fatta da a frazione di cera di l'oliu dopu a pressa à freddo o a deparaffinazione di solventi. Hè una mistura di parechji alcani avanzati, principarmenti n-dodecane (C22H46) è n-dioctadecane (C28H58), chì cuntenenu circa 85% di carbone è 14% di l'idrogenu. I materiali ausiliarii aghjuntu includenu l'oliu biancu, l'acidu stearic, u polietilene, l'essenza, etc., in quale l'acidu stearic (C17H35COOH) hè principarmenti utilizatu per migliurà a dolcezza, è l'aghjuntu specificu dipende da quale tipu di candele sò prudutte. Facile à scioglie, densità menu di l'acqua difficiuli soluble in acqua. U calore si fonde in liquidu, trasparente incolore è ligeramente volatile di calore, pò sente un odore unicu di paraffina. Quandu u friddu, hè solidu biancu, cù un ligeru odore speciale.
A cannila ardente chì vedemu ùn hè micca a combustione di u solidu di paraffina, ma u dispusitivu di accensione ignites u core di cuttuni, è u calore liberatu rende u solidu di paraffina funde è revaporize per pruduce vapore di paraffina, chì hè inflammable. Quandu a cannila hè accesa, a fiamma iniziale hè più chjuca è gradualmente più grande. A fiamma hè divisa in trè strati (fiamma esterna, fiamma interna, cori di fiamma). U core di flame hè principalmente vapore di candela cù a temperatura più bassa; a paraffina di a fiamma interna ùn hè micca brusgiata, a temperatura hè più altu ch'è u centru di a fiamma, è cuntene particelle di carbone; a fiamma esterna cuntatta l'aria cù l'aria, è a fiamma hè a più luminosa, pienamente brusgiata è a temperatura più alta. Dunque, quandu un bastone di partita hè rapidamente appiattitu in a fiamma è sguassatu dopu à circa 1 secondu, u bastone di partita chì tocca a parte esterna di a fiamma diventa prima nera. À u mumentu di soffià a cannila, pudete vede un filu di fumu biancu, cù u partitu ardente per accende u fumu biancu, pò rinvià a cannila, perchè pò esse dimustratu chì u fumu biancu hè particeddi solidi chjuchi prudutte da a paraffina. vapore. Quandu una candela brusgia, i prudutti di brusgià sò diossidu di carbonu è acqua. Espressione chimica: C25H52 + O2 (lit) CO2 + H2O. U fenomenu ardente in a buttiglia d'ossigenu hè a fiamma luminosa bianca luminosa, chì libera u calore, è a nebbia d'acqua nantu à u muru di a buttiglia.
shijiazhuang zhongya candle factory -shijiazhuang zhongya candle co,.ltd .
Tempu di Postu: Aug-04-2023