L'avvenimentu di shopping annuale hà iniziatu ufficialmente dumenica è dura finu à u 4 di nuvembre. In Guangzhou, longu fila di espositori è cumpratori di u mondu pò esse vistu à ogni uscita di u metro vicinu à u Canton Exhibition Center.
U ghjurnalista di u Global Times hà amparatu da u China Foreign Trade Center, l'urganizatore di a Fiera di Canton, chì più di 100 000 cumpratori da 215 paesi è regioni anu registratu per assistisce à a 134th China Import and Export Fair (cunnisciutu cum'è a Fiera di Canton). . .
Gurjeet Singh Bhatia, CEO di l'esportatore indianu di strumenti manuali RPOverseas, hà dettu à Global Times à u stand: "Avemu assai aspettative. Certi clienti chinesi è straneri anu decisu di visità u nostru stand. Bhatia hè digià participatu à a Fiera di Canton ". 25 anni.
"Questa hè a mo 11a volta per assistisce à a Fiera di Canton, è ogni volta ci sò novi sorprese: i prudutti sò sempre ecunomichi è sò aghjurnati assai rapidamente". Juan Ramon Perez Bu, Direttore Generale di u Portu di Liverpool in a regione Chine Juan Ramon - hà dettu Perez Brunet. A ricezione d'inaugurazione di a 134a Fiera di u Cantone serà u sabbatu.
Liverpool hè un terminal di vendita al dettaglio cù sede in Messico chì opera a più grande catena di grandi magazzini in Messico.
À a 134a Fiera di Canton, a squadra di compra cinese di Liverpool è a squadra di compra di u Messicu sò stati 55 persone. Brunette hà dettu chì u scopu hè di truvà prudutti di qualità cum'è l'apparecchi di cucina è l'elettronica.
À a ricezione di apertura, u Ministru di u Cummerciu Cinese Wang Wentao hà accoltu calorosamente i participanti naziunali è stranieri chì assistenu à a Fiera di Canton via video link.
A Fiera di Canton hè una finestra impurtante per l'apertura di a Cina à u mondu esternu è una piattaforma impurtante per u cummerciu esteru. U Ministeru di u Cummerciu hà da cuntinuà à prumove l'apertura di alta qualità, rinfurzà a liberalizazione è a facilitazione di u cummerciu è l'investimentu, è sustene l'imprese di diversi paesi per aduprà in modu efficace e plataforme cum'è a Fiera di Canton per rinfurzà più u cummerciu mundiale è a ripresa economica. "
Parechji participanti anu cridutu chì a Fiera di Canton ùn hè micca solu una piattaforma di vendita, ma ancu un centru per a diffusione è a diffusione interattiva di l'infurmazione ecunomica è cummerciale globale.
À u listessu tempu, l'avvenimentu cummerciale glubale mostra à u mondu a fiducia è a determinazione di a Cina à apre.
I ghjurnalisti di u Global Times anu amparatu da l'espositori è i cumpratori chì sottu à l'ambiente internaziunale cumplessu è duru, l'infurmazioni di u cummerciu esteru sò raccolti, scambiati è scambiati in Guangzhou, è a Fiera di Canton hè prevista per purtà più benefici à l'espositori è i cumpratori.
Dumenica, u Vice Ministru di u Cummerciu Wang Shouwen hà tenutu un simposiu cummerciale per l'imprese finanziate da stranieri durante a Fiera di Canton di Guangzhou per studià l'operazioni d'importazione è d'esportazione di imprese finanziate da stranieri è à sente i so prublemi, opinioni è suggerimenti esistenti.
Sicondu u WeChat di u Ministeru di u Cummerciu dumenica, i rapprisentanti di l'imprese investite straneri in Cina, cumprese ExxonMobil, BASF, Anheuser-Busch, Procter & Gamble, FedEx, Panasonic, Walmart, IKEA China è a Camera di Cummerciu Danese in Cina anu assistitu à riunione è hà parlatu cun un discorsu.
Nta l'ultimi anni, a Cina ùn hà risparmiatu alcunu sforzu per apre è furnisce e piattaforme per facilità u cummerciu mundiale, cum'è a Fiera di Canton, l'Expo Internaziunale di Importazione Chine chì si terrà à principiu di nuvembre, è a prima mostra di a catena di supply naziunale in u mondu. A China International Supply Chain Exhibition Chain Expo si terrà da u 28 di nuvembre à u 2 di dicembre.
À u listessu tempu, dapoi l'iniziativa Belt and Road di China hè stata pruposta in u 2013, u cummerciu senza impedimentu hè diventatu un cumpunente impurtante è prumove u sviluppu di a cooperazione cummerciale.
A Fiera di Canton hà ottinutu risultati fruttifichi. A parte di i cumpratori da i paesi di Belt and Road hà aumentatu da 50,4% in 2013 à 58,1% in 2023. L'esibizione d'impurtazione attrae più di 2,800 espositori da 70 paesi longu u Belt and Road, chì rapprisentanu circa 60% di u numeru tutale di espositori à l'area di mostra d'importazione, l'urganizatori hà dettu à u Global Times.
Da ghjovi, u numeru di cumpratori registrati da i paesi di Belt and Road hè aumentatu di 11,2% cumparatu cù a mostra di primavera. L'urganizatore hà dettu chì u numeru di cumpratori di Belt and Road hè previstu di ghjunghje à 80 000 durante a 134 edizione.
Tempu di post: 20-Sep-2024